Rozvoz stravy po Brně
Dodací a platební podmínky rozvozu jídel:
Místo přípravy je na adrese Charbulova 86, Brno - kuchyně a jídelna.
Rozvoz se provádí v případě požadavku klienta v dohodnuté době, zpravidla od 9 do 12 hod.
Strava je připravována ve čtyřech verzích jídel a jednoho druhu polévky.
Objednání i odhlášení jídel je nutno provést jeden pracovní den předem, nejpozději do 9 hod.
Objednané obědy v den odběru již nelze zrušit.
Jídelní lístek na celý měsíc je klientovi k dispozici nejpozději k 20. dni v měsíci (rozváží se současně s obědy, klient obdrží dva výtisky, jeden odevzdává při převzetí, kde vyznačí vybraná jídla a druhý si nechává pro kontrolu).
Cena obědu (polévka + hlavní chod v zatavených boxech) včetně rozvozu je stanovena na 120 Kč.
Úhradu za objednanou stravu je možno provádět bezhotovostním převodem na účet Jídelny do konce předchozího měsíce. Dále je možno platbu provést v hotovosti, při domluveném rozvozu jídla.
Pokud nebude provedena platba, klient nemůže obdržet oběd.
Bankovní účet pro platbu stravného : 7776771429/5500
V případě dotazů můžete kontaktovat pověřenou osobu na tel.č. +420 775 998 164
Při přípravě dodržujeme zásady vyhlášky č.8/93 Sb. v celém znění a její novely vydané Ministerstvem zdravotnictví dne 9. března 2001 (§ 107 vyhlášky).
Objednání / zrušení rozvozových služeb:
Přihlášení:
Objednávka služeb ke stravování je potvrzena písemně (vyplněný formulář)
Zrušení rozvozových služeb:
Zrušení služeb stravování je nutno provést buďto: písemně - emailem / formulářem na webu / nebo písemně na adresu: Charbulova 86, Brno, případně e-mailem: info@jidelnaslunecnice.cz
V případě dotazů můžete kontaktovat pověřenou osobu na telefonním čísle.
+420 775 998 164
Kontaktní formulář k registraci
V případě dalších dotazů nebo přímo k žádosti o registrace objednávek jídel,
můžete rovněž využít náš kontaktní formulář níže.
Budeme Vás poté co nejdříve kontaktovat.